طراحی سایت وکالت ، طراحی سایت وکیل

طراحی سایت وکالت نیز همانند سایر کسب و کارها متداول شده و به همین خاطر  امروزه هر وکیل یک سایت و شبکه مجازی منحصر به فرد دارد. این سایت ها نوعی ابزار بازاریابی برای مشترکین محسوب می شوند و اغلب از آن ها برای جذب کاربران بیشتر استفاده می شود. این روزها هر فرد برای خرید و بهره مندی از خدمات، در اینترنت جست و جو می کند تا اطلاعات مورد نظر را به دست آورد.

 طراحی سایت وکالت، با در نظر گرفتن پیچیدگی های این عرصه شغلی، با سبک به خصوصی انجام می گیرد. در این عرصه در نظر گرفتن برخی پارامترهای مهم برای طراحی یک سایت کاربردی در عرصه مسائل حقوقی مهم تلقی می شود که در این گزارش به کلیه این موارد اشاره خواهیم کرد. طراحی این سایت ها اغلب بسیار تمیز و زیبا با استفاده از هارمونی رنگی جذاب انجام می شود و نیازی به کد نویسی نخواهد داشت. شما می توانید، تنها با نصب سیستم ورد پرس قالب سایت حقوقی و وکالت را ایجاد کنید.

نمونه کارهای طراحی سایت وکلا

چند نمونه از طراحی وب سایت وکیلان و مشاوران حقوقی را در زیر می‌توانید ببینید، ما در طراحی سایت وکلا سعی کرده ایم نیاز شما وکیلان عزیز را مدنظر قرار داده و بهترین سایت را برای شما طراحی کنیم.

طراحی سایت وکالت آنلاین

طراحی وب سایت وکالت

طراحی سایت وکیل

طراحی سایت وکلا

طراحی سایت وکالت عدل

طراحی سایت موسسه حقوقی

هدف از طراحی سایت وکیل

طراحی سایت و سئو سایت وکیل با اهداف متعددی انجام می شود؛ پیش از آن که برای راه اندازی هر یک از این سایت ها اقدام کنید، بهتر است مقاصد خود را مشخص کرده و در این زمینه اطلاعات خود را کامل کنید. برخی از مهمترین اهداف تاسیس این سایت ها به شرح زیر هستند:

  1. اعتماد سازی و جذب موکل آنلاین؛ در صورتی که محتوای حقوقی ارائه شده در این سایت ها بر اساس اصول سئوکار سایت وکیل انجام شود، بدون نیاز به تبلیغات در این عرصه موفق به جذب موکل خواهید شد.
  2. برند سازی در بستر فعالیت های حقوقی نیز یکی از اهداف مهم استفاده از قوانین سئو سایت وکیل در سایت های حقوقی به شمار می رود. با استفاده از این قابلیت، برند و نام حقوقی شما در فیلترهای جست و جوی گوگل پیدا می شود و در نقشه های گوگل نیز موقعیت شما ثبت خواهد شد.
  3. خدمات دهی ۲۴ ساعته به کاربران نیز در میان هدف های تاسیس این سایت ها قرار می گیرد. مطالب و محتوای حقوقی شما در این سایت ها بر مبنای قوانین و اصول حرفه ای سئو سایت وکالت تنظیم می شوند؛ به همین خاطر نیز این محتوا به صورت ۲۴ ساعته در دسترس مخاطبین قرار دارد.
  4. بیمه کردن آینده کاری با استفاده از یک کسب و کار مجازی نیز از مهمترین اهداف این فعالیت های آنلاین به شمار می رود. در دنیای امروز همه کسب و کارها برای تحکیم فعالیت های حرفه ای خود، جایگاه خود را در بازارهای مجازی نیز تثبیت می کنند.
  5. در هر یک از این سایت ها، رزومه و فعالیت های حرفه ای شما نیز در بخش های مشخص شده ای به مخاطبین معرفی می شود. به همین خاطر برخی برای معرفی بهتر خود به موکلین از صفحات وب استفاده می کنند.

لیست قیمت طراحی سایت وکالت

تخمین زمان و قیمت طراحی سایت یا قیمت سئو وکیل با توجه به امکانات و ویژگی های متفاوتی که میتوان برای وبسایت در نظر گرفت میتواند بسیار متفاوت باشد. یکی از موضوعاتی که در هزینه طراحی سایت مشاوره حقوقی ، موثر است استفاده از پنل ارتباط با مشتری می باشد. همان طراحی پنل مخصوصی است که وکیل میتواند از طریق آن با موکلان خود به طور مستقیم در ارتباط باشد و مدارک مورد نیاز را از این طریق مورد مبادله قرار دهند.. شما با تماس با تیم مشاوره، میتوانید از تعرفه ساخت سایت وکالت و در مورد ویژگی های دیگر سایت، مطلع شوید.

پلن ساده

مبتدی

سایت شرکتی
میلیون 5
600
سالیانه
  • فضای ذخیره سازی فایل ها ( هاست) 1GB
  • دامنه رایگان ir
  • ایمیل اختصاصی ۱
  • اتصال دامنه اختصاصی ۱
  • تعداد بارگزاری اولیه ۲۰
  • پشتیبانی شش ماهه
  • سامانه پیامک مبتدی رایگان
  • زبان دوم با ۳۰ درصد تخفیف
پلن مبتدی

نیمه حرفه ای

سایت فروشگاهی
میلیون 9
800
سالیانه
  • فضای ذخیره سازی فایل ها ( هاست) 2GB
  • دامنه رایگان ir
  • ایمیل اختصاصی 5
  • اتصال دامنه اختصاصی 5
  • تعداد بارگزاری اولیه 40
  • پشتیبانی یکساله
  • سامانه پیامک نیمه حرفه ای رایگان
  • زبان دوم با ۵۰ درصد تخفیف
محبوب
پلن نیمه حرفه ای

حرفه ای

سایت ابرفروشگاهی
میلیون 12
000
سالیانه
  • فضای ذخیره سازی فایل ها ( هاست) 5GB
  • دامنه رایگان ir
  • ایمیل اختصاصی 10
  • اتصال دامنه اختصاصی 10
  • تعداد بارگزاری اولیه 100
  • پشتیبانی یکساله
  • سامانه پیامک حرفه ای رایگان
  • زبان دوم با 70 درصد تخفیف
پلن حرفه ای

اختصاصی

سایت اختصاصی
استعلام قیمت سالیانه
  • فضای ذخیره سازی فایل ها ( هاست) نامحدود
  • دامنه رایگان ir و com
  • ایمیل اختصاصی نامحدود
  • اتصال دامنه اختصاصی نامحدود
  • تعداد بارگزاری اولیه نامحدود
  • پشتیبانی نامحدود
  • سامانه پیامک حرفه ای رایگان
  • زبان دوم

لیست قیمت طراحی سایت وکالت

تخمین زمان و قیمت طراحی سایت وکیل با توجه به امکانات و ویژگی های متفاوتی که میتوان برای وبسایت در نظر گرفت میتواند بسیار متفاوت باشد. یکی از موضوعاتی که در هزینه طراحی سایت مشاوره حقوقی ، موثر است استفاده از پنل ارتباط با مشتری می باشد. همان طراحی پنل مخصوصی است که وکیل میتواند از طریق آن با موکلان خود به طور مستقیم در ارتباط باشد و مدارک مورد نیاز را از این طریق مورد مبادله قرار دهند.. شما با تماس با تیم مشاوره، میتوانید از تعرفه ساخت سایت وکالت و در مورد ویژگی های دیگر سایت، مطلع شوید.

همین الان وب سایت وکالت خود را سفارش دهید!

طراحی سایت وکالت تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار وکیل ها و موسسات حقوقی دارد به شرطی که به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود .شما می توانید برای درخواست طراحی وب سایت حرفه ای وکلا ، ساخت اپلیکیشن و یا برای سفارش سئو ، با شماره ۳۲۲۸۱۱۰۶-۰۳۱ تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ناژوان با شما تماس خواهند گرفت.

بررسی مراحل طراحی سایت وکیل

در فرایند طراحی سایت و سئو سایت وکیل، طراحی قالب سایت و برگه های اولیه مربوط به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. این بخش تعیین کننده نمای کلی سایت حقوقی شما خواهد بود. همچنین در فرایند طراحی کلی سایت، امکانات متعددی در سایت مورد نظر ایجاد می شوند و قابلیت های مد نظر شما نیز به سایت افزوده خواهد شد. در این بخش محتوای اولیه سایت با در نظر گرفتن قوانین سئو سایت وکیل نیز افزوده خواهد شد. کانفینگ های امنیتی نیز در این قسمت مورد استفاده قرار می گیرند و در بخش های مورد نظر اعمال می شوند.

سپس نوبت به سئوی تکنیکال سایت می رسد؛ در این بخش نیز قابلیت های متعددی به این سایت ها افزوده می شود که از میان آن ها می توان به سایت مپ، اتصال به سی ان دی، بهینه سازی کدهای سایت و… اشاره کرد.

بررسی مراحل پس از طراحی سایت

پس از راه اندازی سایت و رعایت سئو سایت وکالت نوبت به انجام برخی تنظیمات برای پیشرفت بیشتر سایت می رسد. در این خصوص آماده سازی و تدوین تقویم های تولید محتوا برای تعیین استراتژی  سئوکار سایت وکیل، بسیار مهم تلقی می شود؛ در این بخش تعیین کلمات کلیدی و زمان بندی دقیق بارگذاری هر محتوا مورد توجه قرار می گیرد.

در مرحله بعدی نوبت به لینک سازی اصولی و داخلی سایت می رسد که سبب افزایش بازدید بخش های مختلف سایت شما خواهد شد. لینک سازی های خارجی سایت نیز برای پیشبرد استراتژی سئوی خارجی، انجام می گیرد. در این زمینه ارائه محتوای رپورتاژ، تولید محتوا در خصوص برند سازی و… حائز اهمیت است.

طراحی سایت فروشگاه آنلاین سنگ

ویژگی های طراحی سایت موسسه حقوقی 

طراحی وب سایت وکیل با در نظر گرفتن ویژگی ها و قابلیت های متعددی انجام خواهد شد. با اضافه کردن قابلیت های زیر به سایت حقوقی خود، بازدهی سایت شما بسیار بیشتر خواهد شد:

سیستم مشاوره آنلاین

در طراحی سایت حقوقی، اتصال به چت پشتیبان و وکلای آنلاین یک امتیاز بزرگ برای کاربران محسوب می شود. با استفاده از این قابلیت، مراجعین سایت راحت و سریع به مشاورین متصل شده و از خدمات آن ها بهره مند می شوند. این مشاوره های آنلاین درون واتس آپ پشتیبانی انجام خواهند شد و دیگر نیازی به برقراری ارتباط در سایت اصلی نیست. چت های آنلاین بین افراد درون سایت، مشکلات و آسیب های بسیاری در سیستم اصلی آن به وجود می آورند. به همین خاطر اتصال به واتساپ یک مزیت مهم در سیستم مشاوره آنلاین به شمار می رود و در طراحی سایت وکالت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ایجاد صفحات سوالات متداول

در صورتی که در این سایت ها صفحاتی مربوط به پرسش های متداول ایجاد شوند، لیستی از این پرسش ها آماده شده و پشتیبانان حقوقی در اسرع وقت به این سوالات پاسخ می دهند. به این ترتیب در زمان مشاورین نیز برای پاسخ دهی به سوالات صرفه جویی می شود. با وجود این قابلیت ها، روند فعالیت های حقوقی نیز شفاف تر شده و اعتماد زایی فوق العاده ای برای مراکز حقوقی به وجود می آید.

تولید محتوای ویدیویی

در طراحی سایت وکیل استفاده از محتواهای ویدیویی نیز بسیار رایج شده و این روش به عنوان یک راهکار موثر در جذب مخاطب به شمار می رود. شما می توانید، یک ویدیو در قالب  سئو سایت وکیل، ضبط کنید و در آن به سوالات پر تکرار مراجعین خود پاسخ دهید. این ویدیوها اغلب به عنوان مکمل محتواهای نوشتاری و مقالات مورد استفاده قرار می گیرند.

نصب افزونه های مورد نیاز 

افزونه های سایت بخش هایی از نرم افزارهایی هستند که امکانات و قابلیت های بیشتری در خود جای می دهند. با استفاده از افزونه های مناسب، سایت شما از سایر رقبا متمایز خواهد شد. این افزونه ها به صورت رایگان و پولی، ارائه می شوند و استفاده از هر یک متفاوت خواهد بود. برای استفاده از این ابزار آلات، ابتدا لیستی از نیازمندی های خود در سایت مورد نظر را تهیه کرده و سپس نصب افزونه ها را انجام دهید.

مهمترین نکات طراحی سایت حقوقی

در هر یک از این سایت ها، صفحه اصلی شما مهمترین بخش است و بیشتر مشتریان نیز با این بخش از سایت شما در ارتباط خواهند بود. برای نگهداشتن مخاطب در سایت، استفاده از برخی موارد مهم برای برجسته کردن سایت اهمیت دارد. به همین خاطر رعایت برخی نکات در این خصوص حائز اهمیت می باشد. در ادامه به این موارد اشاره می کنیم:

جلب توجه کاربران با بارگزاری محتوای تصویری

برای این که مخاطب در همان چند دقیقه اول، جذب خدمات حقوقی شما شود، پیام های تصویری جذابی را برای سایت خود آماده کنید. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید که مخاطب را تحت تاثیر سایت خود قرار دهید؛ پس از این فرصت به درستی استفاده کنید و به جای نوشتن متن های طولانی چند پیام ساده را در قالب تصاویر متنی آماده سازی کرده و بارگذاری کنید!

تمرکز بر تسک های مورد نیاز کاربران

برای این که سایت شما بیشتر مورد توجه قرار داشته باشد، به جای مقالات بلند و بالا، به سراغ نیازمندی های مخاطبین خود بروید؛ توصیه می کنیم، در سایت خود به پرونده های پر تکرار و آن چه کاربران در پی آن هستند، توجه داشته باشید. در این زمینه هم در نظر گرفتن سوالات کاربران و نظر سنجی آن ها در خصوص فعالیت سایت حقوقی بسیار مهم تلقی می شود. رعایت اصول سئو سایت وکالت نیز در این فعالیت های تاثیر مثبتی بر جای می گذارد.

توجه به سادگی طراحی سایت

هر چه طراحی سایت و سئو سایت وکیل ساده تر باشد، فهم و درک آن برای مخاطبین از عموم مردم ساده تر خواهد بود. کسانی که از سایت شما بازدید می کنند، عمدتا همه اقشار جامعه را تشکیل می دهند؛ پس باید طراحی هر یک از این سایت ها ساده و قابل فهم باشد. تنظیم جملات کوتاه و خواندنی برای حفظ کیفیت سایت و جذب مخاطب بیشتر حائز اهمیت است.

همچنین در این زمینه استفاده از برخی تصاویر مرتبط با پاراگراف های حقوقی، متن های نام بردنی با استفاده از اعداد، استفاده از فضای سفید در طول مقالات و… نیز مفید خواهد بود و بر گیرایی سایت شما می افزاید.

سایت وکالت از چه بخش هایی تشکیل می شود؟

در عناوین پیشین با تنظیمات متعدد هر یک از این سایت ها، آشنا شدیم و حالا با بخش های اساسی هر یک از این سایت ها آشنا می شوید:

قسمت درباره ما، که اطلاعاتی در خصوص سابقه و شخصیت مرکز حقوقی ارائه می دهد؛ در این بخش مخاطبین با چهره واقعی سایت وکالت آشنا می شوند.

صفحات بلاگ سایت نیز در بر گیرنده محتواهای ویدیویی و تصویری خواهند بود. هر یک از این صفحات تخصص شما را به مخاطبین نشان می دهند.

صفحه سوالات متداول نیز هم برای کاربران و هم برای صاحبین سایت ها مفید تلقی می شود؛ در این بخش ها، سوالات مهم کاربران مطرح می شود. شما می توانید از این سوالات برای طراحی محتواهای آینده خود و تعیین موضوعات آن ها استفاد کنید.

صفحات مربوط به خدمات سایت حقوقی نیز بسیار مهم تلقی می شوند. افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند، به دنبال خدمات مختلف سایت شما می گردند و در جست و جوی برآورد نیازمندی های خود در سایت خواهند بود. ارائه صفحه خدمات ما، به کاربران کمک می کند که در مدت زمان کوتاه تری اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند. فرم های درخواست مشاوره نیز بخش های مهمی از این سایت ها را تشکیل می دهند.

سئو سایت وکالت و مشاوره حقوقی

بعد از طراحی سایت حرفه ای برای وکلا و مشاوران حقوقی ، لازم است تا سایت را برای موتور های جستجو بهینه کنیم . چرا که به جز این روش نمی توانیم موفقیت زیادی در این حوزه کسب کنیم. علت این کار این است که اشخاص بیشتر جستجوها را طبق کلمات کلیدی به دست می آورند. نه طبق اسم شرکتها. پس در گام بعدی باید نسبت به سفارش سئو سایت حقوقی اقدام کنید. به طور کلی سئو سایت وکالت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا دیده شوید. اگر در طراحی سایت وکیل آنلاین شما اصول سئو رعایت شود شما در نتایج اولیه گوگل قرار می گیرید. شرکت سئو ناژوان این امکان را به شما می دهد تا وب سایت وکالت خود را با مناسب ترین قیمت برای موتورهای جستجو سئو کنید.

ناژوان چه خدماتی در زمینه طراحی سایت وکیل آنلاین ارائه می دهد؟

سئوکار سایت وکیل و فعالیت های حقوقی، بخش های مختلفی از این سایت ها را مورد توجه قرار می دهد.  طراحی وب سایت وکیل، اصول و قوانین به خصوصی دارد که به شما کمک می کند، بهترین بهره وری را از این صفحات آنلاین به دست آورید. در این گزارش با برخی از نکات و قوانین طراحی این سایت ها آشنا شدید و ویژگی های یک سایت خوب را ارزیابی کردید.