استخدام کارشناس تولید محتوا بصورت دورکاری

امروزه بسیاری از افراد کلمه تولید محتوا به گوششان خورده است ولی هنوز بعضی از افراد آشنایی کاملی با تولید محتوا و ارزش بالای آن در زندگی و کسب و کار ندارند. البته میتوان گفت شماری از مردم با این واژه آشنایی دارن و همچنین از تولید محتوا تا اندازه ایی برای معارفه و تبلیغات محصولات خود از آن استفاده می کنند.

امروزه به دلیل رقبای زیاد در مشاغل گوناگون، افراد سعی می نمایند تا از رقبای خود پیشی بگیرند تا روز به روز پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.یکی از راه های پیشرفت در عرصه کاری خود معرفی و تبلیغات صحیح محصولات می باشد. تولید محتوا کامل و جامع یکی از بهترین روش ها برای معرفی محصولات است.

استخدام کارشناس تولید محتوا

فهرست موضوعات

استخدام کارشناس تولید محتوا

آژانس ناژوان به دنبال استخدام کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری می باشد. این کارشناس تولید محتوا باید توانایی ترجمه متن، تولید محتوای متنی، ترجمه انگلیسی به انگلیسی، ترجمه انگلیسی به فارسی به صورت دورکاری و غیر حضوری را داشته باشد. علاقمندان به این کار می توانند رزومه خود را برای ما ارسال نمایند از طریق فرم ارسال اطلاعات برای کارشناسان ما در شرکت سئو در اصفهان ارسال کنند.

تولید محتوا چیست؟

برای توضیح اینکه تولید محتوا چیست می توان گفت که به تولید یا ایجاد پیام های متنی، ویدیویی، صوتی، تصویری، اینفوگرافیک و …. گفته می شود. البته باید توجه داشته باشیم در زمان تولید محتوا در کنار نوع محتوا باید به آموزنده بودن و همچنین جذابیت آن دقت نمود. اکنون سوال پیش می آید به افرادی که تولید محتوا انجام می دهند چه می گویند؟ به افرادی که به تولید محتوا می پردازند، کارشناس تولید محتوا گفته می شود، که شرکت ها و مشاغل مختلف استخدام کارشناس تولید محتوا را انجام می دهند. با ما در ادامه این گزارش همراه باشید تا اطلاعاتی بیشتری در مورد تولید محتوا و مزایای آن بدست آورید.

مزیت و تاثیر تولید محتوا بر روی کسب کارها

به طور کلی برای اکثر مشاغل نیاز به تبلیغات و معرفی می باشد، زیرا با معارفه صحیح می توان به پیشرفت های زیادی دست یافت. این روزها با نگرش به رشد بالای تکنولوژی برترین و به صرفه ترین تبلیغات، در گوگل و شبکه های اجتماعی انجام می گردد.

همچنین باید در نظر گرفت هزینه و نرخ تولید محتوا نسبت به دیگر هزینه ها برای تبلیغات دارای صرفه ی اقتصادی بهتری می باشد. در کنار این موارد می توان گفت کارشناس تولید محتوا یکی از مشاغل جذاب می باشد، زیرا افرادی که به سمت این شغل روی می آورند می توانند با مطالب گوناگونی آشنا شوند و همچنین از این شغل به در آمد برسند.

از دیگر مزیت های تولید محتوای سایت می توان به این نکته اشاره نمود که به روزرسانی محتوا کم هزینه می باشد و می توان از نظر اقتصادی صرفه جویی نمود. همچنین اهمیت دادن به صفحه های سایت و شبکه های اجتماعی باعث جذاب به نظر رسیدن سایت برای مخاطبین می باشد.

در نظر داشته باشید برای شغل هایی که محصول های خود را بر روی سایتشان قرار می دهند، ایجاد محتوای مفید می تواند اثر خوبی بر روی فروششان بگذارد.

انواع تولید محتوا و روش تولید آن

تا به الان با چگونگی و ماهیت تولید محتوا آشنا شدید و متوجه شدید که تولید محتوا دارای انواع مختلفی می باشد، که هر کسب و کاری با توجه به محتوای خود می توانند از هر کدام استفاده نمایید. با ما همراه باشید که در این بخش به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

  • تولید محتوای متنی: یکی از مهم ترین عامل ها برای جستجو (وارسی) در گوگل، محتوای متنی می باشد. قابل توجه است که بیش از 99 درصد کاربران گوگل در زمان جستجوی محتوای به خصوصی، از طریق جستجوی متنی اقدام می کنند. از انواع تولید محتوای متنی می توان به بلاگ، مقالات، رپرتاژ، نظرات، توضیحات محصولات، اخبار و … اشاره کرد.

همچنین توجه داشته باشید آژانس خلاقیت دیجیتال ناژوان، به دنبال استخدام کارشناس تولید محتوای متنی و تصویری می باشد. آژانس ناژوان به استخدام افرادی که، توانایی ترجمه انگلیسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی را دارند می پردازد و همانطور که گفته شد علاقمندان می توانند برای مصاحبه از طریق قسمت همکاری با ما، رزومه ی خود را ارسال کنند.

  • تولید محتوا به صورت تصویر: اکثر تصویرها، اینفوگرافیک و پوسترهای طراحی شده به دلیل جذب مخاطبین و انتقال معناهای بصری طراحی می شوند. یکی دیگر از عامل های جذابیت برای مخاطبین سایت ها و شبکه های اجتماعی قرار دادن تصاویر بروز و با کیفیت و همچنین طراحی خاص می باشد توجه داشته باشید این عامل در جستجو سایت شما زیاد تاثیر گذار نمی باشد ولی حتما باعث جذب مخاطب می گردد.
  • تولید محتوا به صورت فیلم یا ویدیو : تولید محتوا به صورت فایل های ویدیو، فیلم، انیمیشن، وبلاگ می تواند برای آن دسته از مخاطبینی که می خواهند ارتباط بهتری با شما برقرار کنند تاثیر گذارتر است.
  • تولید محتوا به صورت صوتی: به طور کلی تولید محتوا به صورت صوتی در شکل های گوناگونی نظیر فایل صوتی، پادکست، رادیو، نریشن و… انجام می شود و هر کدام از آنها در مشاغل متفاوتی کاربرد دارد.

در نتیجه باید در نظر داشت که هر کدام از موارد توضیح داده شده در زمینه سفارش تولید محتوا، مخاطبین و کاربردهای خود را دارد و همچنین هر کدام از موارد گفته شده را می توان در پلتفرم مربوط به خود استفاده نمود. به عنوان مثال می توان گفت که تولید محتوا به صورت ویدیو در این روزها در شبکه های اجتماعی گوناگونی نظیر اینستاگرام، آپارات، یوتیوب و… مورد توجه گرفته است.

مشاوره سئو

مشاوره