ابزار های بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل در سال 2022

keyword ranking tools

اگر زمان، تلاش و منابع را برای ایجاد وب سایت خود صرف کرده اید، مطمئناً یک استراتژی سئو نیز دارید. این شامل بهینه سازی هر صفحه از وب سایت شما برای کلمات کلیدی برتر است. حال، چگونه می‌دانید که آیا همه کارها را درست انجام داده‌اید؟ بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل چگونه است؟ برای فهمیدن این موضوع، باید بدانید که صفحات شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) چه رتبه ای دارند. اینجاست که این ابزارهای جستجوگر رتبه بندی کلمات کلیدی گوگل وارد عمل میشوند تا بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل را بر روی سایت خود انجام دهید.

این جستجوگرهای بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل بوسیله ی ابزارهایی این کار را انجام می دهند که به شما کمک می کنند رتبه وب سایت خود را در گوگل ردیابی کنید.

برای بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل آماده اید؟ اگر اینطور است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

3 تا از بهترین ابزار جستجوگر رتبه بندی کلمات کلیدی گوگل

در زیر، ما سه تا از بهترین ابزارهای بررسی کلمات کلیدی در گوگل ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی را به منظور بررسی رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل همچنین ابزارها و نرم افزارهای مورد استفاده و بطور خلاصه تر با هدف بررسی کلمات کلیدی در گوگل را به طور کامل شرح خواهیم داد.

  1.  SERPWatcher

در ابتدا، SERPWatcher روشن می‌کند که هدف آن تنها ردیابی روز به روز و بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل برای وب‌سایت شما نیست. درعوض، پیشرفت کلی را در “شاخص تسلط” خود که خلاقانه نامگذاری شده است، ردیابی می کند. و معیارهای مرتبط خروجی های حیاتی برای سئو را ارائه می دهند.

 

قیمت:

SERPWatcher با مجموعه ای از ابزارها مانند KWFinder، SERPChecker و غیره همراه است. در سه بسته بصورت زیر موجود است:

پایه (49 دلار در ماه)

حق بیمه (69 دلار در ماه)

آژانس (129 دلار در ماه)

طرح رایگان:

یک دوره آزمایشی رایگان ده روزه به شما امکان می دهد ده کلمه کلیدی را ردیابی کنید.

ردیابی رتبه تاریخی:

موقعیت فعلی، متوسط ​​و بهترین یک کلمه کلیدی، درصد تغییر در موقعیت و همچنین حجم جستجو – همه در نمودار ظاهر می شوند. می توانید یک دوره پیش فرض را انتخاب کنید یا بازه زمانی خود را انتخاب کنید.

تحلیل رقبا:

در حال حاضر در دسترس نیست.

ردیابی دستگاه و مکان:

SERPWatcher از جستجوی مبتنی بر مکان و همچنین جستجوهای دسکتاپ و موبایل پشتیبانی می کند. با یک کلیک می توانید به راحتی بین پلتفرم ها جابه جا شوید.

سهولت استفاده:

شما می توانید در هر زمان کلمات کلیدی را ایجاد، اضافه، تغییر نام یا حذف کنید. به سادگی کلمات کلیدی را از KWFinder وارد کنید، آنها را از یک لیست قرار دهید، یا کل فایل ها را بکشید و رها کنید. کلمات کلیدی را نیز می توان در یک فایل CSV صادر کرد یا در کلیپ بورد کپی کرد.

داشبورد تمام داده ها را در یک صفحه در یک رابط دو ستونی ارائه می دهد. ستون سمت چپ تمام اطلاعات مربوط به موقعیت ها را به شما می دهد. در اینجا، گزینه هایی برای ایجاد، افزودن یا فیلتر کردن برچسب ها را خواهید یافت. در ستون سمت راست، معیارهای انبوهی را خواهید یافت که برای ردیابی رتبه مهم هستند. و رابط کاربری دوستانه شما را در جریان بزرگترین تغییرات، جریان موقعیت کلمات کلیدی، بازدیدهای تخمینی در ماه و نمودار توزیع رتبه بندی کلمات کلیدی قرار می دهد.

سایر ویژگی های قابل توجه:

یک شاخص تسلط برای پیگیری پیشرفت کلی

به روز رسانی رتبه روزانه

گزارش های قابل اشتراک گذاری و تعاملی

هشدارهای ایمیل – برنامه ریزی شده و مبتنی بر رویداد

برای دقت بیشتر، داده ها از ارائه دهندگان داده قابل اعتماد مانند Moz خریداری می شوند. به طور کلی، راهی جامع برای پیگیری رتبه بندی وب سایت شما.

  1.  SEMRush

روشی که با SEMRush کار می کند به این صورت است که شما باید پروژه ای را برای دامنه های خاص شروع کنید تا عملکرد آنها را با استفاده از ابزارهای مختلف کلمات کلیدی سایت در گوگل ابزارها و نرم افزارها تجزیه و تحلیل کنند. ابزار Position Tracking چیزی است که به شما امکان می دهد تا بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل براساس کلمات کلیدی هدف را ردیابی کنید.

 

قیمت:

همه برنامه ها شامل حدود 28 ابزار / ویژگی است:

حرفه ای (99.95/ماه)

گورو (199.95 دلار در ماه)

کسب و کار (399.95 دلار در ماه)

سازمانی متناسب با نیازهای فردی

ابزارهای دیگر عبارتند از جستجوگر سئوی درون صفحه، نظارت بر برند، ممیزی سایت و موارد دیگر.

طرح رایگان:

Pro و Guru نسخه آزمایشی رایگان هفت روزه را ارائه می دهند.

ردیابی رتبه تاریخی:

SEMRush پیشرفت رتبه بندی کلمات کلیدی را در جستجوی پولی و ارگانیک در طول زمان نشان می دهد. شما می‌توانید داده‌های تاریخی هر رقیب را درست از تاریخ شروع پروژه ردیابی کنید. داده ها به صورت داده روزانه تا 60 روز و پس از آن به عنوان نقاط داده هفتگی در دسترس خواهند بود. برخی از برنامه ها همچنین به شما امکان می دهند داده های تاریخی را از سایر ابزارهای SEO وارد کنید.

 

تحلیل رقبا:

نه فقط خودتان، بلکه می توانید حتی رتبه یک رقیب را ردیابی کنید و بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل را به شکل مقایسه ای کنار هم ببینید. علاوه بر این، می توان تا ده دامنه رقابتی را در کمپین های ردیابی خود اضافه کرد.

ردیابی دستگاه و مکان:

در هر کمپین ردیابی با SEMRush، می‌توانید موقعیت‌های خود را در دستگاه‌های مختلف در یک نمودار مشاهده و مقایسه کنید. این همه چیز نیست، یک جستجوی مبتنی بر مکان می تواند رتبه رقبای محلی را در 100 نتیجه برتر گوگل برای هر کلمه کلیدی نشان دهد. این به شما کمک می کند نه تنها رقبا، بلکه فرصت های جدید کلمات کلیدی را نیز شناسایی کنید.

سهولت استفاده:

SEMRush راه های متعددی را برای افزودن کلمات کلیدی ارائه می دهد – به صورت دستی، از یک فایل *txt* یا CSV یا با اتصال به کنسول جستجوی خود. برای هر کلمه کلیدی، می توانید تا پنج برچسب اضافه کنید و آنها را در گروه ها سازماندهی کنید تا به راحتی هزاران عبارت جستجو را مدیریت کنید. مقایسه کنار هم از معیارهای رقبا به شما کمک می کند عملکرد کلمات کلیدی خود را محک بزنید و سادگی بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل را انجام دهید.

سایر ویژگی های قابل توجه:

داده های به روز شده روزانه

اطلاعیه های هفتگی تغییرات رتبه بندی

گردش کار کامل برای هر متخصص سئو

با توجه به بررسی ما، SEMRush یک راه حل تمام عیار SEO است که آن را به یک شریک ارزشمند در هر استراتژی سئو سایت تبدیل می کند.

 

  1.  Ahrefs

ابزارهای بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل احتمالاً بهتر از Ahrefs نیستند. این یک ابزار رتبه بندی دقیق و مکان خاص است.

 

قیمت:

Ahrefs چندین ابزار از جمله Rank Tracker را در چهار بسته با چهار سطح قیمت ارائه می دهد:

Lite (99 دلار در ماه) – ایجاد 5 پروژه و ردیابی 500 کلمه کلیدی با به روز رسانی هر 7 روز.

استاندارد (179 دلار در ماه) – ایجاد 10 پروژه و ردیابی 1500 کلمه کلیدی با به روز رسانی هر 5 روز یکبار.

پیشرفته (399 دلار در ماه) – ایجاد 25 پروژه و ردیابی 5000 کلمه کلیدی با به روز رسانی هر 3 روز.

آژانس (999 دلار در ماه) – 100 پروژه ایجاد کنید و 10000 کلمه کلیدی را با به روز رسانی هر 3 روز یکبار دنبال کنید.

همه برنامه ها شامل همه ابزارها هستند – بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل، کاوشگر محتوا، ممیزی سایت و موارد دیگر.

 

طرح رایگان:

Ahrefs هیچ طرح کاملا رایگانی را برای جستجوگر رتبه بندی کلمات کلیدی خود ارائه نمی دهد، اگرچه می توانید با پرداخت 7 دلار طرح Lite یا Standard را به مدت هفت روز امتحان کنید.

ردیابی رتبه تاریخی:

Rank Tracker رتبه های شما را رصد می کند و میانگین موقعیت و ترافیک شما را در طول زمان به تصویر می کشد. با این حال، فقط از زمانی که کلمه کلیدی را به پروژه خود اضافه می کنید، می توانید تاریخچه رتبه بندی را مشاهده کنید. برخی از ابزارهای دیگر در بسته نرم افزاری مانند Keywords Explorer تاریخچه موقعیت را برای سال ها با هم نشان می دهند.

تحلیل رقبا:

همه برنامه ها به شما این امکان را می دهند که عملکرد خود را در مقابل رقبای خود ترسیم کنید. گزارش‌های خودکار در مورد پیشرفت رتبه‌بندی، ترافیک جستجو و سایر معیارها برای حداکثر ۵ URL دریافت خواهید کرد. این به شما کمک می‌کند بفهمید کدام صفحات و دامنه‌ها چه «hare of voice» را برای ترافیک جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی ردیابی شده‌تان می‌گیرند.

 

ردیابی دستگاه و مکان:

ردیابی موقعیت مکانی در 170 کشور ارائه می شود. با این حال، با طرح‌های Lite و Standard، می‌توانید کلمات کلیدی خود را فقط برای 1 الی 5 مکان ردیابی کنید. چنین محدودیتی در برنامه های بالاتر وجود ندارد. همچنین رتبه بندی موبایل فقط در طرح های پیشرفته و آژانس امکان پذیر است.

سهولت استفاده:

با Ahrefs، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فهرستی از کلمات کلیدی را وارد کنید و مشخصات کشور را در برابر هر کلمه کلیدی اضافه کنید. Ahrefs ردیابی را شروع می کند، آن را برای شما تجسم می کند و به روز رسانی های منظم را برای شما ارسال می کند. تاریخچه رتبه بندی کامل خود را در یک نمودار مفید خواهید دید. همچنین می توانید آن را برای دریافت گزارش رتبه بندی خودکار از طریق ایمیل تنظیم کنید.

 

سایر ویژگی های قابل توجه:

فیلترهای متعدد به شما کمک می کنند داده های خود را تقسیم بندی کنید و بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل را در گروه ها در سطوح مختلف پیگیری کنید

شما در مجموع از 13 ویژگی SERP مانند جعبه توییت، پیوندهای سایت و تصاویر کوچک اطلاعات دریافت می کنید.

معیارهای پیشرفته برای کلمات کلیدی ردیابی شده مانند پیشرفت رتبه بندی و حجم تخمینی جستجو

خزیدن گسترده داده منجر به یک پایگاه شاخص بزرگ می شود که داده های قابل اعتمادی را به شما ارائه می دهد

به طور خلاصه، Ahrefs یک ابزار سئو با امکانات کامل است که می‌خواهید از آن برای بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *