آشنایی با بهترین قالب سئو شده وردپرس برای طراحی سایت

قالب سئو شده برای طراحی سایت

سئو برای هر کسب و کاری که به صورت آنلاین فعالیت می کند مهم است، اما بسیاری متوجه نیستند که بهینه سازی موتورهای جستجو باید در فرآیند طراحی وب و قالب سئو شده گنجانده شود نه اینکه بعداً به آن اضافه شود. در اینجا، مارکوس میلر، ستون نویس، راهنمای جامعی برای قالب سئو شده وردپرس ارائه کرده است. وب سایت شما مرکز دنیای دیجیتال مارکتینگ شماست ، مکانی که تمام رودخانه های دیجیتال به سمت آن می روند. و البته، بزرگترین منبع ترافیک آن به طور کلی جستجوی ارگانیک است. بنابراین اهمیت به موضوع استفاده از قالب سئو شده وردپرس بسیار اهمیت دارد که جدا از هزینه هایی که در این راستا پرداخت میشود آشنایی با قالب رایگان سئو شده وردپرس خالی از لطف نیست.

امروزه افراد به شدت به ارتباط قالب سئو شده و طراحی سایتهای زیبا و جذاب فکر می کنند ما در این مقاله در خصوص طراحی قالب و قالب سئو شده وردپرس نکاتی بیان خواهیم کرد که در خصوص SEO با جزئیات بسیار دقیق تری بیان خواهد شد. به طور خلاصه، بعد از خواندن این مقاله که در مورد آشنایی با قالب سئو شده در طراحی سایت می باشد، به شما کمک می کنیم تا مطمئن شوید سایت بعدی شما یک ماشین سئو ناب و متوسط ​​و دارای قابلیت های بازاریابی دیجیتال است.

بهترین قالب وردپرس برای سئو کدام است؟

بهترین قالب وردپرس برای سئو، قالبی است که بهینه‌سازی شده باشد و از نظر سئو عملکرد بالایی داشته باشد. در انتخاب قالب وردپرس برای سئو باید از این نکات توجه کنید:

  1. قالبی را انتخاب کنید که کد آن منظم و بهینه باشد.
  2. برای کاهش زمان بارگیری صفحات وب، یک قالب سبک را انتخاب کنید.
  3. قالبی را انتخاب کنید که دارای ساختار مناسب HTML و CSS باشد.
  4. قالبی با ساختار responsive و سازگار با تمامی دستگاه‌ها را انتخاب کنید.
  5. قالبی را انتخاب کنید که پشتیبانی از Schema.org و microformats داشته باشد.
  6. قالبی با سرعت بارگیری بالا را انتخاب کنید.
  7. قالبی را انتخاب کنید که از برچسب‌های header به درستی استفاده کرده باشد.

به طور کلی، قالب‌هایی که با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و بهینه شده‌اند، برای سئو بهتر عمل می‌کنند. در نهایت بهترین قالب وردپرس برای سئو، قالبی است که به صورت کامل با نکات فوق هماهنگ شده باشد.

معرفی چند مورد از بهترین قالب های وردپرس سئو شده

معرفی چند قالب وردپرس سئو شده:

  • Astra: این قالب به علت سازگاری با تمامی صفحات وب، بسیار سریع در بارگیری و دارای کد منظم و بهینه‌سازی شده، برای سئو بسیار مفید است.
  • GeneratePress: این قالب با ساختار HTML و CSS منظم و بهینه، سرعت بالایی را در بارگیری صفحات وب ارائه می‌دهد و بسیار مناسب برای سئو است.
  • Schema Lite: این قالب دارای ساختار مناسب برای سئو است و از برچسب‌های header به درستی استفاده کرده است. همچنین این قالب دارای پشتیبانی از microformats است.
  • OceanWP: این قالب با پشتیبانی از schema.org، ساختار HTML و CSS منظم و بهینه، سازگاری با تمامی دستگاه‌ها و سرعت بالای بارگیری، برای سئو بسیار مناسب است.
  • Hestia: این قالب با ساختار مناسب و بهینه، سرعت بارگیری بالا و پشتیبانی از schema.org، به یکی از قالب‌های مناسب برای سئو تبدیل شده است.

لازم به ذکر است که همه این قالب‌ها دارای نسخه رایگان و پولی می‌باشند و امکانات هر کدام به تفکیک نسخه رایگان و پولی ممکن است متفاوت باشد.

مهم ترین ویژگی های یک قالب مناسب سئو در طراحی سایت

طراحی سایت با رعایت مهمترین ویژگی های سئو شامل مجموعه‌ای از روش ها و تکنیک‌هایی است که با هدف بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو، اجرا می‌شوند. در طراحی قالب مناسب سئو، باید به موارد زیر توجه شود:

  • توسعه یک وب سایت سازگار با سئو

در یک سطح اساسی، یک سایت دوستدار سئو سایتی است که به موتور جستجو اجازه می دهد صفحات را در سراسر سایت جستجو و مطالعه کند. اطمینان از اینکه یک موتور جستجو می تواند به راحتی محتوای شما را بخزد و درک کند، اولین قدم برای اطمینان از دیده شدن شما در صفحات نتایج موتور جستجو است. در چنین سایتهایی، به راحتی قالب سئو شده و می توانید بهره برداری مناسبی بر روی آن انجام دهید. ساخت یک سایت دوستدار سئو مستلزم برنامه ریزی دقیق و یک رویکرد ساختار یافته برای نشان دادن کسب و کار شما و خدماتی است که ارائه می دهید. برای بسیاری از کسب‌وکارها، این می‌تواند پیچیده باشد. مستند کردن دقیقاً آنچه انجام می‌دهید همیشه آسان نیست.

به عنوان یک ابزار بازاریابی، وب سایت شما باید بر اساس یک برنامه بازاریابی دیجیتال جامد با یک مدل تجاری روشن و پیشنهاد ارزش ساخته شود. اگر نامشخص است، ابتدا باید آن را بررسی کنید.

چند عنصر اصلی وجود دارد که زمینه را برای یک فرآیند قالب سئو شده بهینه و فراهم می کند.

  • دامنه ها:

کسب و کار شما ممکن است از example.com به عنوان دامنه اصلی استفاده کند. اطمینان از اینکه دامنه شما منطقی است و با کاری که انجام می دهید مرتبط است بسیار مهم است. اطمینان از اینکه همه تغییرات و زیر دامنه ها به درستی به سایت اصلی اشاره می کنند و به یک نسخه متعارف سایت هدایت می شوند، برای داشتم یک سایت و تقویت قالب سئو شده مهم است.

فریب نخورید که فکر کنید داشتن کلمات کلیدی در my-domain.com کمک می کند. فقط به نظر می رسد گنده است. این می تواند کمی به مشاغل محلی کمک کند، اما مطمئن شوید که در حال رشد بیزینس خود با دنیای واقعی و در وسعت جهانی هستید. عاقل باش

  • فضای میزبانی یا هاست:

میزبانی شما نیز مهم است. سایت کند باعث ناراضی شدن کاربران می شود. میزبانی شما باید از قوانین عقل سلیم پیروی کند. در جایی قرار بگیرید که مخاطبان شما در آن قرار دارند. 

سرعت سایت به عنوان عملکرد تمامی ابزارها و نکات در قالب های سئو شده بسیار کاربردی است اگر کاربران شما از سرعت سایت ناراضی هستند پس مطمئن باشید به زودی از صفحات رتبه دار خود به مرور توسط گوگل جایگزین خواهید شد. WP Engine یک پیشنهاد عالی برای بهبود سرعت سایت است، زیرا یک پلتفرم متناسب با وب سایت های وردپرس ارائه می دهد. از همین رو مطمئن می شوید که یک قالب سئو شده با وردپرس که عمدتا بیشترین و کاملترین مزایای سایتهای پر قدرت که توانایی سئو شدن در گوگل را دارند، خواهید داشت.

  • سیستم مدیریت محتوا:

CMS (سیستم مدیریت محتوا) که برای کسب و کار خود انتخاب می کنید می تواند بر میزان موفقیت شما تاثیر زیادی بگذارد. قالب سئو شده وردپرس رایگان یا پولی در بسیاری از شرایط یک گزینه عالی است، اما تنها گزینه نیست. مطمئناً در یک سطح اولیه به گونه‌ای تنظیم شده است که Google بتواند آن را درک کند. این بدان معنا نیست که بهترین انتخاب برای همه موقعیت‌ها است، اما مطمئناً نقطه شروع خوبی برای اکثر مشاغل است و قابلیت ارتقا بسیاری خواهد داشت همچنین به نسبت CMS های دیگر هزینه ی راه اندازی کمتری خواهد داشت. فقط مطمئن شوید که CMSی که انتخاب می‌کنید برای شرایط شما مناسب است، نه اینکه شرکت وب انتخابی شما ترجیح می‌دهد با آن کار کند.

  • خزیدن و دسترسی

اولین قدم این است که مطمئن شوید یک موتور جستجو می تواند سایت شما را بخزد و بفهمد که شما چه کاری انجام می دهید (و کجا آن را انجام می دهید). اطلاعات کاربری شما براساس کدهایی که امکان فهم آن برای موتورهای جست و جو قابل درک باشد بسیار برای داشتن یک سایت و قالب سئو شده اهمیت دارد.

  • نمایه سازی

برای درک سایت شما، موتورهای جست و جو باید بتوانند محتوای صفحه را بخوانند. این بدان معناست که محتوای اصلی سایت شما باید پشت صحنه مبتنی بر متن باشد. نه تصویر نه فلش یا ویدیو. حتی در این دنیای همیشه در حال پیشرفت، محتوای اصلی شما همچنان باید مبتنی بر متن باشد. برخی از ابزارهای عالی مانند فونت های وب وجود دارد که به این معنی است که شما همچنان می توانید آن قسمت را نگاه کنید، البته تصاویر شما جای خود را دارند و جذابیت کار را بیشتر میکنند ولی انتخاب اول برای جست و جو نیستند، اما مطمئن شوید که به زبان واضح در مورد کاری که انجام می دهید صحبت کنید تا موتور جستجو بتواند پیشنهاد شما را بخواند و درک کند..

تصاویر، ویدئوها، فایل‌های PDF و محتوا نیز مهم هستند و می‌توانند منبع ترافیک موتورهای جستجو باشند. باز هم، اینها باید قابل کشف و نمایه سازی توسط محتوا باشند تا به بهبود عملکرد قالب سئو شده منتهی شود.

  • ساختار پیوند

برای ایندکس کردن محتوای خود فراتر از صفحه اصلی، به پیوندهای داخلی نیاز دارید که موتور جستجو بتواند آنها را شناسایی کند. ناوبری اصلی شما، دستورالعمل های موتور جستجو و ابزارهایی مانند نقشه سایت XML به موتور جستجو کمک می کند تا سایت شما را شناسایی و صفحات جدید را کشف کند. ابزارهایی مانند Screaming Frog می توانند به شما کمک کنند تا اطمینان حاصل کنید که سایت شما می تواند به راحتی توسط یک موتور جستجو خزیده شود.

  • معماری اطلاعات و ساختار سایت شما

قیاس کابینت بایگانی را برای ساختار وب برای بهبود عملکرد قالب سئو شده می تواند کارآمد باشد سایت شما کابینت بایگانی است. دسته بندی اصلی کشوها هستند. زیرشاخه ها پوشه های داخل کشو هستند و صفحات اسنادی در پوشه ها هستند. نظم در سایت باعث می شود که دسترسی کاربران به محتوا ساده باشد و در موارد دیگر ابتدا در گوگل به دنبال محتواهای جدید شما باشند و پیگیر مطالب و محتوا و حتی محصولات شما باشند.

  • URL ها

متن بیشتر با URL نشان داده می شود. یک قرارداد نامگذاری معقول کمک می کند تا زمینه بیشتری برای انسان ها و موتورهای جستجو فراهم کند و موجب ارتباط موثرتری با سایت به عنوان یک قالب سئو شده باشد.

  • جهت یابی

هنگامی که یک سایت به خوبی ساختار یافته است، ناوبری با ساختار، URL ها و سایر اجزاء مانند نقشه های سایت XML کار می کند تا به استحکام بخشیدن به آنچه هر صفحه یا قسمتی از محتوا مربوط می شود کمک کند.

ناوبری چیزی بیش از منوی بالای وب سایت شماست. به این صورت است که شما کاربران را به مرتبط ترین قسمت سایت خود راهنمایی می کنید. ناوبری می تواند ابزاری برای افزایش آگاهی از خدمات اضافی باشد و نه تنها پیوندهای متنی بلکه محتوای موجود در تمام صفحات و عناصر طراحی سایت اصفهان ( فروشگاهی یا شرکتی ) شما را شامل می شود.

فرض کنید. وارد یک سوپرمارکت می شوید و به دنبال علائم می گردید تا آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. وب سایت شما تفاوتی ندارد. اگر کاربری ارجاع شود و نام برند شما را جستجو کند، در صفحه اصلی شما قرار می گیرد. سپس به یک تابلوی راهنما نیاز دارند تا آنها را به سرویس مربوطه برساند. و بهتر است پیدا کردن آن آسان باشد!

ناوبری نباید به شناخت واقعی نیاز داشته باشد. نباید کاربر را مجبور به تفکر کند. تصویر مثالی از این موضوع است که پیاده سازی آن در سایت می تواند برای کاربر سردرگم کننده و قالب سئو شده سایت شما را دچار چالش کند.

جمع بندی

انتخاب قالب وردپرس مناسب برای سئو سایت بسیار مهم است. در این جهت، بهتر است قالبی با کدهای منظم و بهینه‌سازی شده برای سئو انتخاب کنید. همچنین، قالب باید برای موتورهای جستجو قابل خوانش باشد و تصاویر و فایل‌های CSS و JavaScript را به صورت بهینه بارگیری کند.

اگر قصد دارید یک قالب پیشرفته و حرفه‌ای را انتخاب کنید، بهتر است قالب‌هایی را که توسط تیم‌های متخصص طراحی شده‌اند و توسط کاربران بسیاری استفاده می‌شوند انتخاب نمایید. همچنین، معیارهایی مانند سرعت بارگیری صفحات، سازگاری با مرورگرهای مختلف و پشتیبانی از ابزارهای بهینه‌سازی سئو نیز باید در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است که قالب تنها یکی از عوامل مهم برای بهینه‌سازی سئو است و باید با استفاده از روش‌های دیگر نیز بهینه‌سازی سئو را در سایت خود اعمال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *